سئو برای اپلیکیشن

سئو اپلیکیشن با aso چه تفاوتی دارد؟ سئو اپلیکیشن بهتر است یا ASO

این یعنی اپ شما حدود ۶۷ درصد از آمار نصب خود را مدیون جستجوی کاربران در گوگل و اپ استورهای مختلف می‌باشید. پس باید بهینه ‌سازی اپلیکیشن موبایل خود را در هر یک از این دو فضا به صورت مجزا پیاده‌سازی کنید. نکته مهمی که وجود دارد این است که ASO به طور مستقیم بر سئو اپلیکیشن موبایل شما در گوگل نیز تاثیر می‌گذارد. Single Snippet‌ها داده‌هایی ساختار یافته در ابتدای نتایج جستجوی وب هستند که یک پیش نمایش از اپلیکیشن شما به همراه لینک نصب و مشاهده نظرات می‌باشند. ASO (App Store Optimization) یا همان بهینه ‌سازی اپلیکیشن‌ موبایل در اپ استور، یکی از بهترین روش‌های مستقیم افزایش نرخ دانلود و نصب اپلیکیشن‌های شما در اپ استور می‌باشد.

سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، فرآیند بهبود دید و رتبه یک وب سایت در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) است. این شامل بهینه سازی محتوا، ساختار و ابرداده وب سایت برای جذب بازدیدکنندگان مرتبط بیشتر و افزایش ترافیک ارگانیک است. اینجا می خواهیم باهم با بهترین نرم افزارهای سئو برای کامپیوتر و موبایل آشنا شویم. همانطور که می دانید معمولاً ابزارهای آنلاین شناخته شده تر از نرم افزارهای سئو هستند. پایه و اساس رتبه‌بندی نتایج جست‌وجوی گوگل میزان ارتباط اپلیکیشن شما با عبارتی است که کاربر جست‌وجو می‌کند. به همین دلیل، شما باید با کمک ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مثل گوگل کیورد پلنر، گوگل ترندز و KWFinder، کلماتی مناسب با خودتان پیدا کنید.

در وبسایت، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی خود هم مخاطبین را به سمت اپ‌استور مورد نظر هدایت کنید. فراموش نکنید که ASO یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت محسوب می‌شود و اگر به کیفیت و کارآیی اپلیکیشن خود اطمینان دارید قطعا با کمی صبر به آورده و نتایج خوبی دست خواهید یافت. در این زمینه، کتابی با نام «امپراطوری اپ» در ایران ترجمه و منتشر شده که در بخش‌هایی از آن، به مبحث سئوی اپلیکیشن هم پرداخته شده است. درست مثل گوگل آنالیتیکس برای وب‌سایت، ابزارهای تحلیلی قوی هم برای اپلیکیشن‌ها وجود دارند. اطلاعات و تحلیل‌های این ابزارها به شما کمک می‌کند که متوجه شوید اپلیکیشن در چه شرایطی قرار دارد.

همچنین انواع دیگر نرم افزارهای سئو سایت با قابلیت استفاده در سیستم کامپیوتر نیز وجود دارد. در ادامه به معرفی انواع نرم افزارهای سئو برای کامپیوتر و گوشی را معرفی می کنیم با کلیک بر روی عنوان هر نرم افزار می توانید اپلیکیشن را دانلود کنید. محدودیت های نرم افزار سئو شامل منحنی یادگیری و دانش فنی مورد نیاز است. به یاد داشته باشید، نرم افزار نمی تواند جایگزین تخصص و قضاوت انسان شود. ممکن است تمام جنبه های الگوریتم های موتور جستجو را پوشش ندهد یا جاوا اسکریپت و محتوای پویا را درک نکند.

وقتی نرم افزار سئوی فانتزی دارید چه کسی به تخصص انسانی نیاز دارد؟ خوب، همانطور که مشخص است، برنامه ریزی استراتژیک همچنان باید نیروی محرکه تصمیم گیری باشد. الگوریتم ها دائما در حال تغییر هستند، بنابراین سازگاری و خلاقیت کلیدی است. هنگام ارزیابی قیمت، مهم است که اندازه و پیچیدگی وب سایت خود را در نظر بگیرید. علاوه بر این، سطح پشتیبانی و خدمات مشتری موجود در قیمت را ارزیابی کنید. یادتان باشد که همه این برنامه ها برای اجرای قابلیت های خود به اینترنت نیاز دارند.

با کمک نرم افزار سئو از به روز رسانی الگوریتم موتورهای جستجو مطلع شوید. وقتی صحبت از سئو خارج از صفحه به میان می آید، ممکن است مسائلی پیش بیاید که بر عملکرد وب سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. با استفاده از نرم افزار سئو به راحتی می توانید این مسائل را شناسایی و برطرف کنید. با تجزیه و تحلیل و بهینه سازی آنها می توانید سئوی خود را بهبود ببخشید. برای بهینه‌سازی عملکرد وب‌سایت خود، افزایش ترافیک ارگانیک و بهبود رتبه‌بندی موتورهای جستجو، بینشی به دست آورید. موقعیت های کلمات کلیدی را ردیابی کنید، رقابت را تجزیه و تحلیل کنید، و تجربه کاربر را افزایش دهید.

بهینه سازی بیش از حد، ناشی از تأکید بیش از حد بر ابزارهای خودکار، می تواند تأثیر منفی بر رتبه بندی موتورهای جستجو داشته باشد. الگوریتم‌های جدید گوگل بر نیت جستجو (Search Intent) تمرکز دارند و دیگر صرفاً بر کلمات کلیدی (Keywords) تأکید نمی‌کنند. کاربران دیگر فقط به دنبال اطلاعات عمومی نیستند؛ آن‌ها می‌خواهند پاسخ دقیق، کوتاه و کاربردی بگیرند. سئو معنایی (Semantic SEO) در این سال‌ها اهمیت بیشتری پیدا کرده و موتورهای جستجو (Search Engines) قادرند تفاوت میان اطلاعات سطحی و محتوای باکیفیت را تشخیص دهند. برای موفقیت در سئو ۲۰۲۵، وب‌سایت‌ها باید علاوه بر انتخاب کلمات کلیدی مناسب، روی تحلیل نیت کاربران تمرکز کنند.

بهینه‌سازی اپلیکیشن در گوگل پلی (ASO) یکی از راه‌های مؤثر برای افزایش دانلود اپلیکیشن و جلب توجه کاربران است. با انتخاب کلمات کلیدی مناسب، بهینه‌سازی عنوان و توضیحات، طراحی آیکون حرفه‌ای و مدیریت نظرات کاربران، می‌توانید رتبه اپلیکیشن خود را در الگوریتم‌های گوگل پلی بهبود دهید. رعایت نکات ASO برای اپلیکیشن، همراه با استفاده از ابزارهای کاربردی، به شما کمک می‌کند در بازاریابی اپلیکیشن موبایل موفق‌تر عمل کنید و کاربران بیشتری جذب کنید. سئوی در اپلیکیشن موبایل، همانند سئوی وب‌سایت، فرایندی است که به شما کمک می‌کند تا اپلیکیشن‌تان در نتایج جست‌وجوی فروشگاه‌های اپلیکیشن مانند گوگل‌پلی و اپ استور اپل بالاتر نمایش داده شود. با بهینه‌سازی عناوین، توضیحات، کلمات کلیدی و سایر عناصر مرتبط با لیست اپلیکیشن‌تان، می‌توانید احتمال دیده‌شدن توسط کاربران بالقوه را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهید. سئو اپلیکیشن موبایل نه‌تنها به شما کمک می‌کند تا در میان رقبا برجسته شوید، بلکه می‌تواند به بهبود نرخ تبدیل، افزایش تعداد دانلودها و درنهایت رشد کسب‌وکار شما منجر شود.

اولین گام برای بهینه ‌سازی در هر فضای جستجو، تحقیق بر روی کلمات کلیدی می‌باشد. این موضوع در مورد بهینه ‌سازی اپلیکیشن موبایل چه در اپ استور و چه در گوگل نیز صدق می‌کند. شما باید ابتدا کلمات کلیدی مرتبط با اپلیکیشن را که آمار جستجوی بالایی داشته باشند پیدا کنید. برای این کار می‌توانید از ابزارهای انتخاب کلمه کلیدی مانند kwfinder، SEMrush  Keyword toolو… استفاده کنید. حتما از کلمات کلیدی مهم در عنوان و توضیحات اپلیکیشن خود در اپ استورها استفاده کنید.

در کنفرانس ها و وبینارها شرکت کنید تا از آخرین پیشرفت های بازاریابی دیجیتال مطلع شوید. با SEOquake، می‌توانید به معیارهای ارزشمند سئو و نقاط داده برای تجزیه و تحلیل رقبا دسترسی داشته باشید و به شما در بازی بازاریابی دیجیتال دست برتر را بدهید. به‌علاوه، شاخص‌های رسانه‌های اجتماعی و تعامل را نشان می‌دهد، بنابراین می‌توانید از بازی جلوتر بمانید. به یاد داشته باشید، پیدا کردن یک ابزار SEO که کاربر پسند بودن را در اولویت قرار دهد، تلاش‌های بازاریابی دیجیتال شما را تا حد زیادی افزایش می‌دهد. علاوه بر این، نظارت و رفع جریمه ها یا تغییرات الگوریتمی برای حفظ حضور آنلاین قوی ضروری است.

قورباغه های فرصت های دست نخورده را با ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی رها کنید که کارشناسان سئو شما را از خوشحالی غر می زنند. به دنبال ویژگی های اضافی مانند تجزیه و تحلیل و گزارش رقبا باشید که می تواند تلاش های بازاریابی دیجیتال شما را افزایش دهد. همچنین تعیین اینکه آیا قیمت گذاری بر اساس تعداد کلمات کلیدی یا صفحات وب است، بسیار مهم است. سئو اپلیکیشن موبایل به‌معنای بهینه‌سازی اپلیکیشن برای قرارگرفتن در رتبه‌های برتر صفحهٔ نتایج جست‌وجو است. تفاوت سئوی اپلیکیشن با ASO همین جا مشخص می‌شود؛ چون ASO با بهبود رتبهٔ شما در نتایج جست‌وجوی فروشگاه اپلیکیشن سروکار دارد. گوگل دیگر فقط به محتوا نگاه نمی‌کند، بلکه رفتار کاربران هنگام تعامل با سایت را نیز تحلیل می‌کند.

استفاده از QR کدها، این امکان را برای مخاطبانی که از طریق دسکتاپ به سایت شما می آیند فراهم می کند تا با دسترسی آسان بتوانند برنامه شما را بر روی گوشی شان نصب کنند. لینک برنامه پیش از تبدیل بهQR ، باید کوتاه و بهینه سازی شود؛ این لینک ها نباید از 50 کاراکتر بیشتر باشند. برای دریافت نتیجه مطلوب بهتر است از برنامه هایی استفاده کنید که به شما پیشنهاداتی را در زمینه لینک مناسب برای QR می دهند و سپس با استفاده از آنها، لینک خود را آنالیز کنید. با Split Metrics می‌توانید بفهمید کدام طراحی یا توضیحات کاربران را بیشتر به دانلود ترغیب می‌کند. راه کار دوم محبوبیت خود را از طریق سرچ های ارگانیک افزایش بدید از طریق سایت خودتان یا سایت های مختلف به اپتان لینک کنید.

با Mobile Action می‌توانید روند تغییرات کلمات کلیدی و رتبه‌بندی را پیگیری کنید. کاپریلا، به عنوان یک سرویس تبلیغات کلیکی هدفمند، با مناسب‌ترین هزینه، بالاترین کیفیت و بازدهی از تبلیغات را ایجاد میکند. از سوی دیگر، کاپریلا با نمایش محتوای مناسب و مرتبط با صفحه به صفحه یک وبسایت، بیشترین درآمد از تبلیغات را برای وبسایتها ایجاد میکند. تبلیغات کلیکی هدفمند در کاپریلا، هوش مصنوعی و علم داده را از یک سو و دانش تبلیغات دیجیتال را از سوی دیگر به هم می‌رساند. با SimilarWeb، همچنین می توانید وب سایت های مرتبط با هر سایتی را که می خواهید تجزیه و تحلیل کنید، کشف کنید.

برای پیاده سازی سئوی خارجی در سایت بحث بک لینک ها دارای اهمیت بالایی است. زیرا با استفاده از بک لینک ها است که می توانید محتوای سایت خود را در فضای مجازی، صفحات شبکه های اجتماعی و موتورهای جستجو توزیع کنید. در این صورت مخاطبان و کاربران بیشتری می توانند به محتوای سایت شما دسترسی داشته باشند. در نتیجه افزایش بازدید از سایت باعث بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجوی گوگل می شود. نرم افزار سئو Spyglass Seo با انجام تحلیل های زیر از سایت می تواند به بهبود سئوی سایت کمک نماید. اپلیکیشن‌های هوش مصنوعی معرفی شده در این مقاله، ابزارهای قدرتمندی هستند که می‌توانند به نویسندگان و متخصصان سئو در تولید محتوای با کیفیت و بهینه برای موتورهای جستجو کمک کنند.

این اپلیکیشن توسط ابزار شناخته شده «SEMRush» و برای رسیدگی به Off-Page SEO طراحی شده است. با این ابزار می توانید ببینید که چه تعدادی بک لینک دارید، از چه نوعی هستند (Follow یا Nofollow)، انکر تکست بک لینک هایتان چه هستند و … . گوگل معدن کاربرانی است که به اپلیکیشن شما نیاز دارند و رسیدن به آن، به‌غیر از رعایت‌کردن اصول سئوی اپلیکیشن امکان‌پذیر نیست. استراتژی سئو به لیست کلمات کلیدی گره خورده است و سئوی اپلیکیشن هم از این قاعده مستثنی نیست. گوگل بر اساس تطابق کیوردها با نیاز کاربر، اپلیکیشن‌های انتخابی را در «اپ پک» قرار می‌دهد که در بخش قبل بررسی کردیم. اگر بخواهیم تفاوت سئو کلاه سیاه و کلاه سفید را خیلی مختصر توضیح دهیم باید بگوییم که سئو کلاه سفید، می‌کوشد یک محتوای ارزشمند را به بهترین شکل ممکن به گوگل و سایر موتورهای جستجو معرفی کند.

Rytr قصد دارد مشکل رایج نویسندگان هوش مصنوعی را حل کند – واقعیتی که بسیاری از آنها مانند ربات‌ها می‌نویسند، نه افراد واقعی. این ابزار نمونه‌هایی از نوشته‌های خودتان را تجزیه و تحلیل می‌کند تا یاد بگیرد چگونه به سبک و لحن شما بنویسد. سپس، می‌توانید از آن برای ایجاد هر چیزی، از ایمیل‌ها گرفته تا پست‌های وبلاگ SEO پسند، استفاده کنید. می‌توانید مورد استفاده، لحن، زبان و سطح خلاقیت را تنظیم کنید و کار با آن بسیار آسان است. در این مقاله، به معرفی 7 اپلیکیشن هوش مصنوعی می‌پردازیم که می‌توانند در تولید محتوای سئو شده برای گوگل نقش موثری ایفا کنند. به محض اینکه طراحی اپلیکیشن شما تمام شد، برنامه شما برای پخش و توزیع آماده است، اکنون باید از تمام کانالهای موجود تبلیغاتی خود استفاده کنید.

اسنیپت تنها یا Single snippet، به بیشترین سرچ در مورد یک اپلیکیشن اطلاق می شود؛ این اسنیپت شامل اسم برنامه، نمره آن، تعداد آرا و توضیحات مختصری در مورد این برنامه است که در کنار همه آن ها، دکمه نصب قرار گرفته است. یک اسنیپت تنها، در نتیجه جستجو برای یک اپ نشان داده می شود، هرچند ممکن است که این اسنیپت در کنار گروه اپلیکیشن ها نمایش داده شود. کافی است شما کلمه کلدپیدی اصلی خود را وارد کنید تا لیستی از کلمات مشابه برای شما ارائه شود. این نرم افزار طی چهار مرحله سایت مورد نظر را آنالیز کرده و گزارشی را به کاربر ارائه می دهد. در جستجوی توصیه‌هایی از متخصصان صنعت یا همکاران در همان زمینه تردید نکنید.

پتانسیل این عناصر روی صفحه را برای هدایت ترافیک ارگانیک و دستیابی به رتبه های بالاتر به حداکثر برسانید. مدیریت عناصر سئوی درون صفحه برای بهبود دید موتورهای جستجو و بهینه سازی صفحات وب شما بسیار مهم است. متا تگ ها، هدرها و URL های خود را تقویت کنید تا برای موتورهای جستجو جذاب تر شوند. کلمات کلیدی را به صورت استراتژیک با تراکم مناسب برای افزایش بهینه سازی وب سایت خود قرار دهید. با استفاده از موج عبارات مرتبط و روندهای جستجو، استراتژی محتوای خود را بهینه کنید. دشواری کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید و تلاش های بهینه سازی خود را مانند یک وب مستر فوق العاده اولویت بندی کنید.

محتوای “پاسخ سریع (Quick Answer)” و “نتایج برجسته (Featured Snippets)” بخش مهمی از استراتژی سئو خواهند بود. طراحان اپلیکیشن های موبایل و استارتاپ هایی که از اپ موبایل استفاده می کنند، همیشه با چالش افزایش نصب اپلیکیشن در مارکت های اپ مواجه هستند. در واقع این رقابت تنگاتنگ را تنها با اتکاء به سئو اپلیکیشن می توان به برد نزدیک کرد. سئو اپلیکیشن یکی از بهترین و شناخته شده ترین راه های افزایش تعداد دانلود اپلیکیشن ها و نصب آنها می باشد. پس اگر مترصد فرصتی هستید که اپلیکیشن شما دیده شود حتما به بهینه سازی و سئو آن توجه کنید تا در زمینه دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین به موفقیت های لازم دست یابید.

اپلیکیشن Google Analytics همانند نسخه دسکتاپش، امکانات زیادی در ارائه گزارش های مفید دارد. با استفاده از فیلترهای موجود و انتخاب یک بازه زمانی می توانید ترافیک سایت را در آن بازه و برای کلمات کلیدی مختلف بررسی کنید. با استفاده از این ابزار دو عنصر مهم سئو یعنی صفحات و کلمات کلیدی را با دقت می توان مورد آنالیز قرار داد. با استفاده از اپلیکیشن سئو SEO SERP Mojo Rank Tracker می توان تاریخچه ای از رتبه یک سایت در یک کلمه کلیدی ایجاد کرد. این اپلیکیشن قادر است رتبه یک سایت را در موتورهای جستجو گوگل، بینگ و یاهو اندازه گیری کند و نمودار پیشرفت سایت را در یک کلمه کلیدی به تصویر بکشد.

نرم افزار سئو می تواند به عنوان مدیر وب سایت قابل اعتماد شما عمل کند و به شما کمک کند مسائل فنی مانند لینک های شکسته و خطاهای خزیدن را شناسایی کنید. چنانچه که شما مایل باشید سئو اپلیکیشن خود را داشته باشید، باید برای اپلیکیشن خود کلمات کلیدی مناسب و مرتبط با محتوای اپلیکیشن که آمار جستجوی بالایی دارند تعریف کنید. برای انتخاب کلمه کلیدی مناسب می توانید ابزارهای انتخاب کلمه کلیدی مانند kwfinder ،SEMrush Keyword tool و غیره را نیز به کار گیرید. در اینباره حتما سعی کنید که کلمات کلیدی مهم را در بخش عنوان و توضیحات اپلیکیشن خود در اپ استورها به خوبی به کار بندید. هدف این مقاله معرفی انواع بهترین نرم افزارهای سئو سایت بود؛ بنابراین بطور جداگانه به معرفی اپلیکیشن های مناسب برای سئوی سایت در گوشی و کامپیوتر پرداخته شد.

این نشان می‌دهد که داشتن استراتژی لوکال سئو چقدر می‌تواند برای رشد کسب‌وکار شما مؤثر باشد.۳.‌ ۶۲٪ از مشتریان کسب‌وکارهایی که وب‌سایت ندارند را نادیده می‌گیرند. یک وب‌سایت به کسب‌وکار شما اعتبار می‌بخشد و اطلاعات لازم را به مشتریان ارائه می‌دهد.۴.‌ ۴۹٪ از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند از برندهایی خرید کنند که حضور محلی قوی دارند. این حضور نشان‌دهنده اعتبار و قابل اعتماد بودن کسب‌وکار شماست.۵.‌ ۴۶٪ از جستجوهای گوگل مربوط به کسب‌وکارهای محلی است. Surfer یک ابزار هوش مصنوعی پرکاربرد برای بسیاری از متخصصان SEO، از آژانس‌های بازاریابی گرفته تا نویسندگان محتوا است. این ابزار از هوش مصنوعی برای ایجاد نقشه‌های موضوعی مطابق با نیازهای شما استفاده می‌کند و عناوین وبلاگ و ایده‌های محتوا را در یک لحظه به شما می‌دهد.

سئو محلی با بهبود حضور آنلاین و افزایش رتبه سایت در نتایج جستجوهای محلی، به جذب مشتریان بیشتر و افزایش اعتماد به برند کمک می‌کند که در نهایت منجر به رشد و توسعه کسب‌وکار می‌شود. منظور از Local SERP، صفحه نتایج جستجوی گوگل است که برای جستجوهای محلی نمایش داده می‌شود. این نوع نتایج زمانی ظاهر می‌شوند که کاربر به دنبال خدمات یا محصولات در یک مکان خاص باشد. در Local SERP معمولاً لیستی از کسب‌وکارهای محلی به همراه اطلاعاتی مثل نام، آدرس، شماره تماس، نظرات کاربران و نقشه نمایش داده می‌شود. اگر حضور آنلاین قوی نداشته باشید، بخش بزرگی از مشتریان بالقوه خود را از دست می‌دهید.۲.‌ ۸۰٪ از جستجوهای محلی به تبدیل (خرید یا اقدام مشابه) منجر می‌شوند.

این اطلاعات می‌توانند در صفحه تماس با ما، فوتر سایت یا بیانیه‌های خبری درج شوند. این ابزار وظایف مدیریت لیست‌های آنلاین را خودکار کرده و ثبات اطلاعات کسب‌وکار شما را تضمین می‌کند. BrightLocal با ارائه گزارش‌های دقیق و مدیریت یکپارچه، تمام نیازهای سئو محلی شما را پوشش می‌دهد. با  استفاده از برچسب های صحیح و کاربردی، شما می توانید app store  و کاربران را از موضوع اپلیکیشن خود آگاه کنید. کلمات کلیدی برای ASO در سمت چپ پایین در زیر User Acquisition نمایش داده میشود. در حالت طبیعی، این یک فرایند ساده است کاربر وارد برنامه ی مورد نیاز خود به فروشگاه App می شود و فروشگاه بهترین نتیجه تطبیق یافته را ارائه می دهد.

این به طور هوشمندانه هر کلمه از محتوای شما را تجزیه و تحلیل می کند و بر اساس سبک های استفاده شده قبلی، ضمایر، انتقال، آلتراسیون، کلمات بیش از حد استفاده شده و غیره پیشنهاد می دهد. Buzzsumo برای یافتن بهترین محتوای در صنعت شما که برای کلمات کلیدی خاص عملکرد خوبی دارد، عالی است. می‌توانید با معیارهای با بهترین عملکرد مانند CPC، امتیاز ترکیبی و موارد دیگر، کلمات کلیدی کم استفاده را برای محتوای خود پیدا کنید. همچنین به شما کمک می کند تا کلمات کلیدی با حجم بالا را با مشکل کم پیدا کنید، بنابراین ایجاد بهترین محتوا برای شما آسان می شود. از یک الگوریتم قدرتمند برای ارائه صدها ایده از بهترین کلمات کلیدی مرتبط با موضوع شما استفاده می کند. گزینه های زیادی برای کسانی که به تازگی با سئو محتوا آشنا هستند و همچنین کسانی که به دنبال راه های جدیدی برای بهینه سازی بیشتر صفحات وب موجود خود هستند وجود دارد.

یکی از راهکارهای افزایش تعداد دانلود و نصب اپلیکیشن، تبلیغ آن در شبکه‌های اجتماعی است. شما می‌توانید با تبلیغ اپلیکیشن خود برای علاقه‌مندان آن در اینستاگرام، توییتر و غیره تعداد دانلود اپلیکیشن خود را بالا ببرید. سئو (Search Engine Optimization) سایت از مهم ترین فعالیت هایی است که باید بعد از راه اندازی سایت به آن پرداخته شود. برای سئو سایت در گوشی و کامپیوتر نرم افزارهای متنوعی با امکانات متفاوت و به صورت پولی و رایگان در سطح اینترنت در دسترس کاربران قرار دارد. در نهایت، دسترسی به انجمن یا انجمنی که در آن می توانید با سایر کاربران ارتباط برقرار کنید، می تواند پشتیبانی و بینش بیشتری برای بهینه سازی وب سایت شما ارائه دهد.

این ابزار کدهای سایت را از دید گوگل می بیند و پیشنهاداتی درباره بهتر شدن وضعیت سایت می دهد. کار با این ابزار بسیار راحت است؛ بنابراین برای کمک گرفتن از آن نیازی نیست که حتماً تخصص زیادی در حوزه سئو داشته باشید. هدف روش های سئو این است که هنگام جستجوی کاربران در گوگل و سایر موتورهای جستجو، این موتورها رتبه‌ی بهتری را به مقاله‌ها و محتوای یک سایت اختصاص دهند. به‌طور کلی، سئوی محلی بیشتر برای جستجوهایی مفید است که هدف‌شان یافتن خدمات یا محصولات در یک منطقه خاص است. اگرچه مکان کسب‌وکار شما چیزی نیست که به‌راحتی تغییر کند، اما می‌توانید صفحات محلی اختصاصی برای مناطق مختلف طراحی کنید و از کلمات کلیدی مکان‌محور استفاده کنید تا شانس دیده شدن را افزایش دهید.

در حال حاضر ما لیستی از اپلیکیشن های موفق در زمینه بازی را داریم که از نظر عبارت کلیدی مورد نظر ما به درستی بهینه سازی شده است. به فروشگاه گوگل پلی بروید و در قسمت سرچ عبارت کلیدی مورد نظر خود را وارد نمایید برای مثال با جستجو عبارت کلیدی GAME  لیستی از اپلیکیشن های موفق موجود در بازار برای شما لیست میشود. معمولا کاربران تمامی نتایج جستجو در همه ی صفحات را بررسی نمیکنند و تنها به 5 یا 10 نتیجه اول بسنده میکنند زیرا در آن لحظه همین نتایج برای آن ها بیشترین جذابیت را دارد. برای مثال وقتی که شما عبارت تناسب اندام را سرچ میکنید فروشگاه App است که تصمیم میگیرد کدام برنامه ها در بالای عبارت های جستجو نمایش داده شود. Spotify با استفاده از A/B تستینگ، به‌طور مداوم طراحی صفحه خود را بهینه‌سازی کرده است. توضیحات مختصر و مفید با استفاده از Long-tail Keywords مثل "بهترین موسیقی آنلاین" باعث شده است که کاربران هدفمند جذب شوند.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری